Ska ta mig ut till Valbo


Idag har jag tänkt åka hem till mamma. Känns som det var skit länge sedan jag var där så nu är det dax. Mamma jobbar väl men Erik är i alla fall hemma. Ska fråga om han vill med upp på Köpis en sväng.
Den andra brorsan, Jonas, flyttade i söndags till hockeygymnasiet han ska gå på. Jag hann inte säga hejdå :( Men vi ska försöka se till att vi kommer upp dit i slutet av den här månaden och hälsa på och se hur han har det.

Ja annars då... Nagellacket är sämst! Det har redan låssnat färg från alla naglar. Ska ta mig tid att måla om dom när Elias sover sin nap som han borde göra snart.

Frukost-bilder:



Jag och Elias är stora fan av Kalaspuffar :D



Haha kolla texten!



Haha, nöjdkille_09 ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0