Lite jobb ändå är jag typ död


Kom hem från jobbet för ett litet tag sedan. Jobbade 3 timmar bara ändå höll jag på att somna på bussen. Det var så där hemskt när man bara inte kan hålla ögonen öppen. Som tur var missade jag i alla fall inte min hållplats :P

Nu sitter jag och inväntar Elias och Lilly. Hon har passat honom idag :) Dom har vart på stan och shoppat lite tror jag. Inte så kul skulle Elias säga om han kunde prata ;) Han hatar när man går på stan. Så fort man kliver in i en affär så börjar han dryga.
Vi ska köpa mat någonstanns, massa annat onyttigt och kolla på film.

Nu blir det duschen!



Kommentarer
Postat av: Erica

Gud vilken härlig bild! <3

2010-08-31 @ 09:51:54
URL: http://ericakristinapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0