Hide and seek


Idag har jag inte haft någon tid alls för bloggen förrän nu. Lika så igår.

Igår öppnade jag på jobbet. Tog 07.20 bussen till jobbet och slutatde 15.45. När jag kom hem sov jag i en timme sedan åkte vi och handlade lite nödvändigt och plötsligt var det kväller :P
Idag har vi flyttstädat det sista i gamla lägenheten. Äntligen är det gjort. Nycklarna är inlämnade dom också. Hoppas den som flyttar dit är nöjd med städningen och att den ska trivas lika bra som vi gjorde där :)

Nu väntar vi bara på att vi ska bli hungriga så vi kan göra mat! Medans leker Remi kurragömma med Elias, haha. Elias går och ropar och ropar "eeeh, eeeeeh!" på tokpappan som gömmer sig :D Och jag skrattar.



Inte så bra gömställe :P
Längst till höger är vårt nya vitrinskp som ni ska få se mer av sen när det är rikgt färdigt.
Som ni ser har Remi bara satt fast ett handtag, men resten ska på också.. någongång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0