Årets Klubb-kräfta


Helgen har spenderats i Gåsholma i Emilies stuga med massa skönt folk. Årets klubb-kräfta är nu över.
Tyvärr var jag inte nå fest-taggad någon av kvällarna så det blev nyktert för mig. Tråkigt att den otaggade känslan just var den här helgen, detta händer ju bara en gång om året, men man kan inte rå för hur kroppen känner. Det gick verkligen inte att dricka alkohol, allt smakade bara skit. Tur att vi åt otroligt god mat! Tacos, grillade hamburgare, olika pajer, kräftor, potatis sallader och goda efterrätter :D

När jag kom hem igår var det bara peppa inför jobb 17-21.45, var så trött! Jag lyckades hålla ut fast det kändes som jag skulle börja gråta när som helst.

Idag får vi se vad som händer, inte mycket gissar jag på. Ska iaf ut på en promenad så jag piggnar till. Förstår inte att jag kan vara så trött hela tiden.



MUMS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0