5 punkter



Nu börjar jag få ångest. Jag vill inte lämna Elias hemma när vi ska åka på tisdag. Men jag kan komma på fler nackdelar med att han följer med än fördelar med det. Nu lät det där kanske jätte dumt men så är det.

1. Han kommer bli sååå uttåkad på planet och kommer inte kunna sitta stilla en sekund. Ont i öronen kommer han nog också få.

2. Bussresan till hotellet från flygplatsen blir nog inte heller någon höjdare.

3. Han kan bli sjuk vilket inte skulle vara kul för någon av oss.

4. Vi kan inte vara i solen speciellt mycket.

5. Vi blir väldigt begränsad och kan inte göra allt vi har tänkt vi ska göra där.



Vi är fortfarande unga och ska väl passa på när min underbara mamma ställer upp och kan passa honom en vecka. Jag har inte vart på solsemester sen jag var 12, snart 9 år sedan och Remi har aldrig vart utomlands förutom Libanon där han kommer ifrån men det är inte utomlands för honom :P
Om ni tycker vi gör fel i alla fall så får ni tycka det. I don't care!



Lillplutt får följa med nästa gång.
Det blir roligare när han kan gå och förstår lite mer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0