På balkongen



Jag, Tessan och pojkarna var i Valbo typ 4 timmar. Strosade runt inne på Köpis ett tag. Jag letade ett par ljusa jeansshorts utan resultat. Måste hitta ett par innan vi åker! Men jag hittade ett par solglasögon och en piké åt Elias.
Sen åt vi på Donken. Där satt vi säket halva tiden av de 4 timmarna :P Elias blev så trött till slut så han somnade i mitt knä sittandes. Gofis <3

Vi kom hem från en timme sedan nästan. Vi satt oss direkt på balkongen en liten stund, det var så varmt och skönt där. Nu är vi inne igen och jag ska ta och dammsuga. Elias gillar när jag dammsuger, han kryper alltid efter och kollar fascinerat. Ser och lär ;)







Kommentarer
Postat av: Erica

Åh! :)

2010-04-30 @ 14:23:50
URL: http://ericakristinapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0