16 år


Klockan ringde fem i sju för jag hade tvättstugan sju. Det var inte så jobbigt att gå upp eftersom vi la oss redan vid halv elva igår. Nu är jag i alla fall klar där, jag har plockat in tvätten och plockat lite allmänt och ska hoppa in i duschen strax.

Remi börjar jobba om några timmar så vi hinner nog ner på stan och kikar lite. Solen lyser så man måste ju komma ut, men det är iskllat ändå. Värme vill vi ju också ha!


Senare ska jag åka på 16års kalas. Mina bröder fyller 16 idag :D Jag kommer ihåg att jag tyckte att jag var skit stor när jag var 16, men det var man ju verkligen inte :P Jonas och Erik kommer aldrig bli stora för mig. Dom kommer alltid vara små :)



Förra året i tidningen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0