Lungont


Hej och hå nu var det längesedan jag skrev något här. Jag har jobbat i tre dagar så det har inte funnits mycket tid heller. Och igår åkte vi direkt till mamma efter jag slutat jobba och umgicks. Remi lagade mat åt oss alla på kvällen. Oxfilé :) Det var gött!

Nu sitter jag och väntar att på att hälsocentralen ska ringa upp så jag kan boka in en tid för att kolla upp mina lungor som gör väldigt ont. Jag kan bara ligga på rygg när jag ska sova, det gör ont när jag lyfter, när jag hostar och när jag går rakt i ryggen. Nu går jag lite som en potatissäck.
De skulle egetligen ha ringt för en timme sedan så jag ringde precis nu igen och nu ska dom ringa upp vid 13 i eftermiddag. Great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0