Tvätt


Nu har jag vart sjuk i två veckor, går in på tredje veckan nu och ingen förbättring med förkylningen. Har fått ont i höger lunga också när jag tar djupa andetag och när jag hostar. Aj.

Det slog mig att jag hade tvättstugan klockan 10. Hade inte en aning vad klockan var och fick lite panik. Som tur var visade bara klockan 09.20 då jag kollade. Puh! Nu har jag vart ner en sväng och lagt i de första maskinerna.
I vår tvättstuga är de jätte svårt att få tid och tvättiden är bara 3 timmar på två maskiner. Hur många timmar har ni på er i er tvättstuga?
När vi flyttar MÅSTE vi köpa en tvättmaskin!

Kommentarer
Postat av: Sandrah, Colins mamma

Vi har en tvättstuga med 3 st maskiner torkskåp och torktummlare 3 timmar max 5 gånger i månaden men vi är 3 gator som har samma tvättstuga. Uselt.

2010-04-09 @ 11:52:17
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0