Orättvist om vi får stanna hemma


Jag har inte fattat dom här facebook grupperna ";P;PPP:P" men nu gör jag det och det är så jälva kul! Hahaha.


Idag är det förresten 2 veckor kvar tills vi ska åka utomlands. Tror ni att vi kommer iväg? Jag böjar bli väldigt orolig att vi inte kommer göra det för jag läse på internet att experterna säger att det verkar som att vulkanen ska ta ny fart snart och det betyder ju ännu mera ask skit moln.
Skulle inte förvåna mig ett dugg om vi blir kvar hemma. Det är så typsikt mig att ha otur med sånt där. Jag har inte vart på solsemester sen jag var 12, vad fan är det som gör att jag förtjänar att vara hemma då? Typiskt är det rätta ordet!

Kommentarer
Postat av: Lilly ofcourse.

Det är klart att ni kommer iväg! :) <3

2010-04-20 @ 13:31:50
URL: http://lillyyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0