Lilly was here

Viktorias blogg är från och med nu, hackad.
H A C K A D.
Utav tjejen med noll liv...

Sitter på jobbet nu, Viggson jobbar förfullt och tjänar pengar så hon kan shoppa all tax-free som hon planerat.
Jag ska också beställa, men det behagar hon inte att skriva, så jag får väl skriva det själv då!
Så alla vet tänkte jag.


Jag ska beställa mascara, kanske bästa någonsin, tre stycken för typ 249:- min favoritmascara,
Maxfactor masterpiece, det gör mig superglad.



Sen ska dom smuggla spanska ciggaretter åt mig, och smuggelsprit. Fantastiskt!

Viktoria har förövrigt punkterat lungan, hon har hittat på själv att hon har lunginflammation, vilket vi andra inte tror? Men eftersom vi gillar henne såpass mycket så låter vi väl henne tro det då.
Lugnast så.

Nu ska jag ta och bege mig hemmåt, titta på web-tv och SOVA! Är så sjukt trött.
Var på after dark i Sundsvall igår, och det var det bästa på länge, och Sundsvall är kanske den finaste staden jag har sett på länge, dit ska jag flytta när jag blir stor (?) Haha.
Blir ju ett äventyr för Elias när han ska komma och hälsa på gudmor i stora staden S. :)

Nej nu måste jag gå, men som alltid.
På återseende.
/L.



Bästa killen, med bästa kepsen som han fått av bästa tanten.
Skulle bara säga det.
Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0