Fin besök hela dagen


Igår jobade jag hela dagen och tjänade lite pengar.

Idag har inte internet funka som jag vill, men jag har haft fullt upp så jag har inte haft tid att sitta här heller.
Vid lunch vad Erica och Minna här och hälsade på. Dom har velat sett hur vi bor så länge och idag fick dom det och jag hoppas dom blev nöjda med vad dom såg ;) Vi fikade och pratade massa. Elias blev väldigt fast för Erica, en ny kompis. Han somnade till och med i hennes famn när hon gick och bar på honom!
När dom två tjejerna gick kom det två nya tjejer och hälsade på. Lilly och hennes mamma. Hon ville också se hur vi bodde och hon tyckte också det var hemskt fint :) Idag har jag visat upp lägenheten för tre personer alltså :P

Sen gick jag och Lilly och käkade på Flanör, gick förbi babyproffsen och sen gick vi och gungade lite. Första gången för Elias och gud vad han gillade det :D Synd att jag glömde kameran bara.



Erica och Elias.
Kolla vilken rolig min han gör, haha :D


Kommentarer
Postat av: erica

Ja, jag hittade den perfekta soffan, sådär snygg-ful du vet :) haha.

Lägenheten var jätte fin btw. Och efter påhälsningen som er igår så är jag kär!! Vilken kille du har tryckt ut!

2010-04-08 @ 11:52:36
URL: http://ericakristinapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0