Dö internet dö

 
Hemskt jäkla lessen för dålig uppdatering asså, men vårt internet har börjat bråka med oss väldigt ofta nu. Förut aldrig, men nu typ jämt. Fattar inte varför. Men nu när jag inte uppdaterar vet ni att det är internet som krånglar och inte att jag bara skiter i det :)

Idag är det en sån där riktigt seg dag. Har inte alls gjort någon nytta. Tänkte precis ställa mig och diska då jag upptäckte att internet funkade igen :D Haha. Men det ska bli av, jag lovar.
Det snöar ute? Det är slasksnö som kommer ner men ändå. Någon själ som kan förklara detta?! Imorgon kan det ge för sig vara stålade sol eftersom vädret är skitsofrent, men i alla fall. Man mår ju dåligt när man kollar ut.

Inga kort har jag att dela med mig heller för kameran är hemma hos Lilly sen i torsdags. Gud vilket uppmuntrande inlägg det här blev (inte) men det är ju bara sanningen. Skriver sen.. Om internet vill funka då.

Hejs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0