Äntligen någon nytta


Jag har diskat, torka alla lådor och skåp utvändigt i köket + kyl och frys, dammsugit och slitit av alla sängkläder. Nu ska jag bara bädda rent och moppa så är städningen klar för idag :) Det är lite svårt att moppa när Elias är vaken för han kryper ju runt överallt så jag får vänta tills i eftermiddag när han sover sin nap. Han vaknade precis upp från sin förmiddags nap därför hann jag inte moppa nu :P


Och ute fortsätter det ruskiga snövädret!(?) Jag tror vädergudarna tog lite fel nu va. Soool ska det vara, inte snö!
Får se vad vi hittar på idag, Remi slutar 12 så vi har hela dagen framför oss och det var typsikt att det skulle vara sånt här oväder då :/



Vi får hålla humöret uppe trotts det tråkiga vädret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0