Till slut tog oss ut


Efter att vart hemma ända till strax före 18, efter att ha sovit en blund och bara segat tog vi oss ut.
Vi var till det nya cafét som jag ville. Dock åt jag fel sallad. Gillade den inte, typiskt. Men då vet jag det till nästa gång :P Sen tog vi en promenad som det var planerat. Efter det skulle jag ha gått och kollat på Ida och tjejerna när dom spelade fotbollsmatch men så fort vi kom innanför dörren här hemma så fick Elias ett ont-i-magen.anfall. Han var så ledsen så ledsen. Men nu är han glad igen :) Tur att det kom när det kom och inte i natt. Det hade blivit jobbigt.


Detta ängnade jag och Remi oss med igår kväll;



Gå in på YearbookYourself.com och gör roliga bilder :D


Kommentarer
Postat av: Pety

Jaa, jag har mest kläder i lite större storlekar :) det behövs nog mer sånt :D i början när man köpte bebbekläder så köpte man ju sånt som ser smått ut, men sen kommer man på att bäbisar är ju mindre än vad man tror då dom föds. i början tror man att kommer att föda ut en perfekt normalstor bäbis, haha. men dom är ju små som kråkor nästan i början, tack å lov haha! lär ju inte vara spec skönt att föda ut en unge som använder storlek 62 på en gång liksom, haha :P

2009-09-02 @ 00:08:01
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/
Postat av: Pety

vart en jävligt yr kommentar nu haha, men hoppas du fattar :)

2009-09-02 @ 00:08:34
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0