Min lilla badanka



Lillen har badat nu ikväll. Eller storisen kanske jag ska börja kalla honom. Han var lite ledsen före badet, men så fort jag la ner honom blev han lugn. He loves it! :)
Nu sover han sen typ en timme tillbaka, kanske mer till och med. Remi spelar tv-spel och jag sitter här och dricker te mellan host attackerna. Får se till att jag inte får en attack med te i munnen.. Det kan gå illa.

Middagen på stan med Ida och Pernilla var good. Vi hittade Pernilla på H&M nämligen så hon joina oss. Vi åt inne på Cafe Flanör (det heter så va?) Har aldrig ens vart där inne någongång men det var ju super! Där ska jag börja gå och äta och fika i fortsättningen :)





Ni ser ju själv att han älskar det :D




Snart kan vi åka till badhuset och bada. Fatta kul?!
Allt är fan roligare med barn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0