Dagen efter


Kan börja berätta att gårdagens fest blev lyckad! Vi var här hemma hos oss som sagt, i vår 2:a. Fast det var mycket folk så gick det super. Jag fick jätte fina presenter av alla. Tack så himlans mycket!! Bilder på dom kommer i morgon.
Vid halv ett kom vi in på Slickcity. Det var mycket folk så man knuffades och blev själv knuffad hela tiden typ. Sånt är skit drygt tycker jag, plus att jag hade sjukt ont i fötterna. Sist jag gick i högklackat var i februari, så ajaj.
Efter krogen tog jag, Remi och Emelie taxi till Max och åt mat, och därefter gick vi hem utan skor :P
Jag och Remi hade inte alls kul på krogen. Vi har kommit överens om att det räcker att gå på krogen en gång om året, det är så sjukt överskattat. Men här hemma hos oss var det jätte roligt i alla fall :)


Idag var jag inte ens bakis. Tur att jag slapp det för det är typ det värsta som finns. Visst, lite tung i huvudet var man, det var ju inte som vanligt men bakis var jag inte. Remi klarade sig han också :)
Vid halv fyra åkte vi och hämtade Elias hos mamma. Som jag längtade efter honom! Jag sov till och med dåligt inatt för det känndes så skumt när han inte låg bredvid i hans säng. Men nu är han här! <3



Jag och min lilla <3



Mina :) <3
Elias vinkar åt sina kompisar som hänger ovanför hans säng ;)



Vi köpte en pizza och delade på och kollade på en skräckis som vi hyrde. Mys!



Kommentarer
Postat av: Karin

Mysigt!;)

2009-09-14 @ 12:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0