Smalare? Nej, tack



Hurra! Jag kan knäppa knappen på ett par jeans igen :D Bagyjeans men ändå! Förra veckan gick det inte, men nu så. Det går åt rätt håll alltså :)
Men jag vill inte bli lika smal som jag var tidigare! Har kommit på det ganska nyligen. Jag satt och kollade på kort hemma hos mamma när jag dansade. Usch och fy, min mage! Det såg ut som jag inte hade fått ätit på några veckor. Men jag kunde inte rå för det, kunde äta vad som helst utan att gå upp i vikt. Nu är det annorlunda. Jag vill behålla mig precis som jag är nu. Bara det att man kan göra tex magen och benen fastare, men inte smalare!

Jag har bestämt mig för att vi håller oss inne idag. Söndagar är söndagar. Ganska deppiga och det finns liksom inget att göra :P


Elias tidigare idag ;)


Kommentarer
Postat av: Ida

Åå vad jag blir glad jag blir av att läsa det...Ett vuxenpoäng till;-) kram

2009-09-06 @ 20:33:59
Postat av: Karin

Så söt!!:)

2009-09-08 @ 17:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0