Finaste ungen i världen.. Det är min det! :D



Blev klar i tvättstugan för över 2 timmar sedan, men har haft att göra ändå. Jag har diskat, tagit reda på tvätten, dammugit i hallen efter barnvagnen som tar med sig massa grus in och suttit vad datorn. Mellan det så har jag sprungit och bytt blöjor och matat Elias. Det är så det är att vara mamma och jag älskar det :) Men ibland behöver man vila som precis alla andra och det skulle min kropp behöva nu. Remi slutar om två timmar och då ska vi åka och handla lite. Så jag får försöka vila nu då, om Elias går med på det vill säga ;P

Jag var och lämnade in vår MacBook dator som vägrar att starta. Eller startar gör den men hela skärmen blir vit sen händer det inget mer. Hoppas vi får tillbaka den tills på fredag då jag har min fest så vi kan ha musik :P Utan musik ingen fest, hallå! I värsta fall får vi hämta mina högtalare som jag har hemma hos mamma och koppla dom till den här datorn. För om man kopplar den här datorn till högtalaren vi har till MacBooken är det skit dåligt ljud och inte bas för 5 öre :P Uscha!
På tal om min fest så längtar jag nå hemskt! Ska bli så himla roligt! 6:e december var sist jag deltog i festligheterna, så det är ett tag sen :P



Elias på sin fina lekfilt han har ärvt av sin moster, nu 1 år 4 månader :D


- Kolla vad stark jag är mamma..



Woopps!



Som alla säger som inte har egna barn: Han är den finaste bebis jag sett!
Stolt mamma kan bara instämma ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0