Reeent


Städningen, done!
Nu är det rent och fint här hemma i lägenheten, nystädnings-känslan är riktigt härligt. Eller vad säger ni? Elias har sovit hela tiden medans jag städat, och jag höll på säkert närmare 2 timmar. Duktig pojke! Han sover fortfarande. En liten tröttis där <3
Jag skippar att åka till mamma. Känner att jag inte alls har lust att gå utanför dörren, idag håller vi oss inne. Men imorgon åker jag nog till mamma för då finns det inget att göra här hemma, allt har jag ju gjort idag :P

Ikväll är det Svenska Hollywood fruar! Maria är bäst, haha hon är så rolig och verkar hur snäll och go som helst.
Som hon säger på reklamen: "Vi har ett fantastiskt system. Han betalar allt, toppen." Som här hemma typ. Nejdå inte precis så. Men stackars älskling betalar hur mycket mer som helst än mig. Detta beror på att jag får kasst betalt av försäkringskassan (dom borde ersättas av något bättre) och att han får typ 12-13 tusen mer än mig. Jag ska börja jobba en eller två gånger i veckan för att få lite mer kosing, det behövs!

 
Ja detta är samma person, tror det eller ej. Den hemska Ankan!


Kommentarer
Postat av: ida

Toooooppeeeen=D

ja hon är bästS

2009-09-28 @ 20:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0