Framkalla kort




Idag har vi tillbringat dagen med lite städning och en tur ut till Valbo. Rensade i städskrubben och lådorna i köket, diskade och plockade lite. Mycket skit man samlar på sig asså :P '
Därefter åkte vi ut till Valbo och kikade på Ikea. Vi fick med oss ett överkast (lila, värsta mysigt!) ännu mer galgar och nya tallriksunderlägg.. Heter det så? Aja, vi blev i alla fall några hundra fattigare. Åt gjorde vi där också. Jag älskar Ikeas mat! Jag har testat 7 olika maträtter där och alla är goda.
För första gången åkte vi och framkallade kort. Det var lätt som en plätt. Vi kommer få dom om 5 dagar och jag ser fram emot att få sätta in dom i ett album istället för att bara ha dom på datorn.




Min data freaks



Han trivs i vagnen kan man säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0