Första passet gick bra



Träningen gick jätte bra. Jag tränade ett muskelpass tillsammans med Lina :) Egentligen är inte muskelträning inte min grej. Men det är väl för att jag inte är van vid det, för jag har ju bara tränat dans innan och det är ju mer kondition och flås liksom. Men nu är det bara börja vänja sig vid muskelpass också ;) Det kändes så bra efter träningen! Dock har jag redan hunnit ätit en lite skål med ostkrokar. Höhö, men nu tränar jag ju så nu är det inte lika illa att äta sådant.

Jag var nyss och köpte ägg och mjölk för att kunna göra pannkaka till min älskling när han kommer hem :) Han sa i telefonen att han var så sugen på det, och det är jag också så jag tog mina slutkörda ben och gick den lilla biten till Ica. Så här ska det stakas pannkakor :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0