I sin badrock

Nu har jag ätit upp mina pannkakor. Två stycken med ost och skinka, och en med jordgubbsylt och chokladsås. Den sist nämnda var efterätten kan man säga ;) Sjukt gott med ost och skinka på pannkaka lär jag säga. Muuuums!

Elias har badat :) Det blev inte av igår. Men nu är han ren och fin, ligger här i sin badrock som han fick av Ida. Han invigde den nu ikväll.
Remi har inte kommit hem än. De fick ett problem ca en halv timme innan han skulle sluta. Han berättade vad som hänt men orkar inte förklara med text, men tid kommer det ta. Men nu har han ju snart jobbat över i två timmar så vi får hoppas han kommer hem snart. Stackarn börjar ju jobba 5 imorgon bitti :/


Så här söt är min lillkille i sin badrock <3








Hjärtat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0