Komma igång



Jag klippte nyss naglarna på Elias. Lite pillit är det när han helst inte vill sitta still, men det gick :) Jag råkade klippa honom lite i skinnet så han började gråta. Men det gick bra, han somnade på en gång så nu ligger han på mig och sover så sött <3

Remi slutar klockan 12 så jag ska göra lunch tills han kommer hem. Det blev potatis kvar sen igår så jag tar fram köttbullar och gör steker på bara. Och brunsås. Det får duga. Äkta husmanskost ;P

Förresten så blev det ingen promenad igår :O Jag gick och fikade med Ida och Pernilla istället, höhö. Ida åker till Norge i morgon och ska vara där fram till jul så det var som ett hejdå.
På onsdag ska jag ändå börja träna på riktigt. Ska köpa träningskort på Korpen. Ska träna med Emelie och Lina, vänner från jobbet. Det ska bli sjukt skönt att komma igång! :D Så nu är det beach 2010 som gäller. Haha.




My baby <3



Dubbelhakan..



..Och "lilla" magen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0