Söndags jobb



Kul att statistiken av läsare minskar :/ Kan ju bero på att jag vissa dagar är skit dålig på att uppdatera, men det blir ju så när man hänger med familjen och när Remi är ledig. Han är ledig fem dagar i streck men imorgon är sista dagen så efter det blir det bättre update tills nästa gång han är ledig igen :P Hoppas ni förstår.

Idag har jag i alla fall jobbat tre timmar och 45 minuter. Det gick bra och tiden gick jätte fort.
Jag kom på igår kväll att jag skulle jobba idag så det kändes lite drygt, det blir ju så när man kommer på det och kanske hade planerat att gjort något helt annat.
Remi och Elias kom och hämtade mig när jag sluta. Vi fick in på Coop och köpte lite behövliga grejer.
Nu ska vi äta mat :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0