Saknar gammla vännerna



Snart ska jag bada Elias men först ska jag skriva lite om dagen.

Som jag skrev tidigare idag så jobbade jag 12-18 idag. Tog bussen till mamma som passade Elias medans jag jobbade. Tog en promenad från mamma till jobbet, och när jag slutade gick jag hem till henne igen, hämtade Elias och tog bussen hem.
Nu har vi ätit, jag gjorde en sallad och Remi åt pasta med köttfärsås. Elias ligger framför tvn och pratar med Leif GW Persson på Efterlyst, haha.

När jag jobbade kom Angelica, en klasskompis från gymnasiet och handlade av mig. Vi måste höras av snart! Det finns massa vänner som inte jag vart med och träffat på jätte länge som jag vill träffa. Men det blir så att jag tänker; "aa men dom har ju sitt, dom jobbar ju och bla bla". Och jag har ju börjat jobba lite ibland, tränar och vill ju hinna vara med Remi också när han inte jobbar. Me nej, nu ska jag skärpa mig, jag måste täffa mina vänner!
Och ni får gärna höra av er ni också ;D I miss you all!








Kommentarer
Postat av: Stephanie

Vilken sötnos! Och vilken jätte fin dress. vart har du köpt den?



Du förresten hade du lust att ses med grabbarna? :)



Krams Krams

2009-10-28 @ 22:37:26
URL: http://stephanieronning.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var jätte kul och se dig ;) Måste ses snart såå skam att jag inte har träffat bebis än!

2009-10-30 @ 10:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0