Regn och blåst



Jag har provet kläderna på Elias nu. Jackan var stor, men det gör ingenting för han måste ju ha lite att växa i. Tråkigt om han liksom skulle växa ur den efter halva vintern. En overoll måste också införskaffas, men det får bli när sönon har fallit.
Just nu är det riktigt höst väder ute. Regn och rusk. Men senare ikväll blir det god mat, massa ljus och film och då känns sådant väder bara mysigt :)

Om en halv timme ska jag hämta upp Remi från jobbet och åka direkt till någon som vi ska köpa ett babygym av. Han hittade det på blocket för 300 kr vilket är jätte bra. Nypris för ett sånt babygym är 600-700. Så några hundra lappar sparar man :P


Jag bakade scones medans Elias sov, dom blev jätte goda. Så ikväll blir det en kopp te (dricker alltid te på kvällarna vi) och scones :D Konstigt att jag lyckades med dom. Alltid brukar det bli något fel när jag ska baka. Men icke nu. Whow!



Jag som trodde att man inte hade några problem när man var liten ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0