Kärlek till en barnvagn



Jag har redan hittat barnvagnen jag ska ha till vårat nästa barn. Jag såg den i skyltfönstret på Babyproffsen på väg hem från träningen för ett tag sedan. Det kan man kalla kärlek vid första ögonkastet! Den är sååå snygg! Vill ha den NU helst men det går ju inte. Vill nog inte ens veta vad den kostar, men tills vi skaffar oss ett till barn är det nog ett tag så då har den hunnit gått ner bra mycket i priset. Kanon ;)





Det som man inte ser på bilden är att det är silver i det gråa. Så jäkla snyggt, och skötväskan är också sjukt fin! Jag vill ha!!




Den här skulle jag också kunna tänka mig om man skulle få en liten flicka.. Men den slår inte den andra vagnen ;P




Kommentarer
Postat av: Stephanie

Vad för vagn har ni nu då? Vore skoj o se bild eftersom du tog upp ämnet vagnar! :)



Kram på er!

2009-10-24 @ 01:06:07
URL: http://stephanieronning.blogg.se/
Postat av: Erica :)

Jag har suttit och kikat igenom din blogg lite nu, ja, jag har lite tråkigt på jobbet :P Men va fan, jag tycker vi borde ses nån dag, kanske gå och fika? Eller så får jag komma och hälsa på och se hur ni har det! :D

2009-10-24 @ 14:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0