Jobba



Nu ska jag åka och jobba i tre timmar och en kvart. Är sjukt trött men jag hoppas det ska gå bra ändå. Ni vet på McDonald's är det ingen vila precis, bara köra på hela tiden.

Dom som underskattar vårt jobb blir jag arg på. (För det finns ju) Dom skulle inte klara det själv tror jag. Man förstår inte hur krävade och svårt det är egentligen. Vi jobbar våra ass av oss för att folk ska bli nöja och för att de ska komma tillbaka till vår restaurang. En sak som är sant är att vem som helst skulle inte klara av att jobba Donken. You have to be special ;)

Det McDonald's jag jobbar på i Valbo är tvåa i Sverige på kvalitet, renlighet och service. Om vi får ett till godkänt blir vi bäst i Sverige! Det finns över 200 restauranger i Sverige, så fatta bra vi är :D
Ville bara säga det.. Hörs sen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0