Hundbajs



Träningen gick super bra och shiiiit så jobbigt! Jag kan säga att jag gick inte lika snabbt hem som jag gick dit. Mina ben typ darrade och det känndes som jag gick som en nyfödd kalv. Undra vad folk trodde om mig egentligen?
När jag på väg hem och var här inne på området så kände jag att jag hade klivit i något och väl innanför dörren så visade det sig vara hundbajs. Fyyy! Visst Elias bajs går ju att leva med, men inte en annans hunds bajs. Tillbringade en kvart inne på toan för att ta bort äcklet från mina Conversisar.

Att inte ta upp hundskiten såhär på ett område där det dessutom springer runt hur mååånga ungar som helst tycker jag är hjärndött, det är liksom logiskt. Det ska ju tas upp i vilket fall som helst men inne på ett område kan vara lite viktigare. Dumma dig och din hund som gjorde såhär mot mig och mina skor!! :/

Nu ska jag duscha sen ska vi laga mat. I'M HUNGRY!!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0