Heldag med Emelie Liljedahl



Idag har jag tillbringat heeela dagen med Lilly, Emelie. Vi möttes klockan halv ett och gick till stan för en fika, eller aa hon åt och jag fikade. (Fan vad jag fikar, det kanske jag borde dra ner på lite?) Sedan följde hon med mig och Remi när vi skulle skjutsa min bror till hans andra hem, ishallen. Han är världens värsta hockeynööörd! Men bättre det än att han hänger ute om kvällarna och tjuv röker och dricker. Nej usch och fy. Ja i alla fall, han skulle åka på cup idag så det var därför vi fick skjutsa honom med packningen dit för mamma var på begravning.
Sedan åkte vi hem igen och hämtade vagnen så tog jag och Lilly en promenad till hennes mamma på Gävle Strand och hälsade på :) Hon är typ såld i Elias. Även hennes låssas pappa gick och bärde och pratade med honom. Haha, det är roligt sånt där. Och visst blir man stolt när alla tycker att ens egen lilla son är så otroligt fin. Lär säga att alla påpekar hans ögon speciellt. Kan bara hålla med om dom är så söta och fina <3
Vi var där lite mer än två timmar och bara pratade, om förlossningar och barn.. Vad annars? Höhö :P Kan låta tråkigt med det blir lätt så.

Sen gick vi hem hit och kollade på Idol. Jag tror det var ett svårt tema för alla ikväll. Club musik liksom, ganska tråkigt.
Tror ni jag blev lite glad att Eddie fick stanna :D Weeei! Karolina var väldigt dålig ikväll och han var ju jätte duktig. Lär erkänna att vi röstade några gånger och att det nog var våra röster som avgjorde ;)


Snart blir det sängen för imorgon är det jobba som gäller :) Godnatt alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0