Gult är gott



Promenaden med Emelie var skön. Så mysigt att gå ute bland alla gula träd när vädret är bra. Inte alls lika kul när det regnar, då vill man bara vara inne och gosa ner sig under en filt framför tvn.

Emelie åkte med fyra bussen ut till jobbet för att jobba och jag skynade mig hem för jag hade tvättid klockan fyra.. Trodde jag ja. När jag kom ner och skulle gå in visade skärmen "Passet ej bokat". Måste ha blivit något väldigt konstig för jag är 120% säker att jag hade tid idag! Så nu får vi vänta några dagar till, typsikt.
Jaja, vi åkte och handlade på Ica Maxi istället :) Så nu finns det massa gott här hemma, både i matväg och gotti-gottiväg :P Onyttigt som nyttigt. Tex mina favoriter bland onyttigheterna är mint och apelsin choklad och cheddar popcorn! Bland nyttigheterna är det satsumas och groddar på hårdmacka :D






Nu ska jag kolla på Housewives!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0