Dreggel pelle plutten


Här sitter jag och Elias i soffan. Han ligger på mig och blundar och suger på nappen, han kommer nog somna när som helst. Han brukar alltid sova en nap såhär vid lunch. Remi kommer hem när som helst, han var på väg hem från jobbet nu. Då blir det mat sen får vi se vad vi hittar på. Jag har skickat sms till Diana och frågade om vi skulle ta en fika, men inget svar ännu. Det skulle vara trevlig för det var längesen nu!

Elias har börjar få mer och mer saliv i munnen, ibland draglar han lite till och med :D Och ofta blidas det liksom små bubblor på läpparna. Kolla här ;)



Han kommer nog få blue eyes konstigt nog :)



Ni ser ju själv vad saliv det finns. En liten pöl på bröstet bredvid höger kind också.
Haha <3






Nu ska jag börja steka kycklingen.. Hörs sen!



Kommentarer
Postat av: Pety

Så sjukt fint att han har blåa ögon. Vill att Isabel ska ha det oxå, men hennes lyser bruna igenom hehe. men men fint de oxå :D

2009-10-08 @ 20:24:33
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/
Postat av: Stephanie ( Mamma till Alexander <3 )

Vad jag läst ( är helt farscinerad av ögonfärger )

Så säger dom att riktiga ögonfärgen inte kommer föränn vid 12 månaders eller eller till och med efter det.



Och brunt är ju dominant så det kanske kan bli det endå! :)

För igentligen kan det inte bli blått om brunt finns med i bilden. Bara om båda föräldrarna har blått med i sina gener.



Men ska bli kul o se vilken färg det blir.

Här var det ju inte så svårt att se vad Alexander skulle få för färg eftersom både jag och Fredrik har blåa ögon med olika ljushet och nyans. Så Alexander får blått , men ska bli kul o se vilken nyans och ljushet där med.



Väntar med spänning, sånt här är ju jätte häftigt med ögonfärger hehe! :)



Hur är det med er annars då?



Krams

2009-10-08 @ 22:07:51
URL: http://stephanieronning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0