Säsongspremiär av faviroten ikväll



Jag trodde jag skulle ha fått hundra kommentarer om att jag sa att uppföljaren av Twilight hette Moonlight. Den heter ju New moon. Jag tyckte hon på som jobba på biografen sa att den hette så men min bror rättade mig igår och sa att den hette New moon. Så nu vet vi det ;)

Även idag är jag hemma hos mamma. Tredje dagen i rad, men vad ska jag göra hemma då? Och idag kände jag inte för att vara med någon heller så jag åkte hit. Ska hjälpa henne att sätta upp saker på hyllor och så hade jag tänkt :) Remi slutar klockan 22 så jag blir här ett tag till, jag kommer nog få lite gjort. Igår var vi här och hjälpe dom att flytta upp lite möbler och Remi satt upp hyller och sånt. Han är en riktigt hemmafixare ;)




Ikväll är det Desperat Housewives! Någon mer än jag som ska kolla? :D


Kommentarer
Postat av: Pety

JAG SKA KOLLA PÅ DET IKVÄLL wehooo !!!!!!!!!! :D:D:D:D



jaadu de finns då idioter överallt, dom/hon/han/nån tycker väl att de e skitkul å skriva dumma saker till andra. vissa har då fan inget liv. jaså?!?! det visste jag inte, jaha så nu är det fritt fram för ammande mammor oxå å ta sig ett järn, haha! helt sjukt ju :)



självklart ska du få lösen! skickar över i en kommentar sen som du inte får publicera :P när jag satt det, haha!



2009-10-06 @ 20:46:54
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/
Postat av: BajsMalin´s Oseriösa

Jag tycker att vi kan göra om din blogg snart :)

2009-10-06 @ 23:59:47
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: BajsMalin´s Oseriösa

Bra, den är redan klar så att du behöver bara ge mig lite bilder och inloggning :) Försök att hoppa in på msn imorn innan klockan halv 14!

2009-10-07 @ 01:42:49
URL: http://deafeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0