Mineralpuder



Remi gick nyss till jobbet så nu sitter jag och Elias i soffan, vi leker och pratar för fullt. 
Jag har bestämt att vi ska åka ut till Valbo och gå till jobbet tills Emelie slutar och möta henne.. Som en liten suprise. Hoppas hon inte jobbar över eller nåt bara :P

Måste in på H&M och köpa nytt mineralpuder, mitt kommer ta slut idag och det funkar inte utan det. Det är från L'oréal och jag gillar det sjukt mycket! :) Kanske köper en concealer också, har aldrig testat det så det vore lite kul och så om det blir någon skillnad.




Kommentarer
Postat av: Pety

men viktoria då! haha :D å då kände jag mig kass när jag kokade bara en gång om dagen ! skön du e :D

ja men visst ;) hon å Elias får hooka upp sen :P

2009-10-30 @ 14:15:03
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0