Stora Elias ;)

Vi sitter i soffan och har precis fikat. Vi köpte hem en Daimtårta från Konsum efter vi vart på BVC. Vi tänkte först fika på stan men tyckte det var smartare att köpa hem något, billigare också för den delen.

Besöket hos BVC gick bra även fast dom stack min Elias. Han fick två sprutor en i varje lår. Det var 7 olika vaccin han fick. 6 olika i en spruta också ett i en spruta. Han fick bland annat mot Hepatit B för att Remi är utländsk. Ifall någon av hans släktingar kommer hit eller om vi åker till Libanon blir inte Elias smittad.
Stackarn gallskrek rätt ut när dom satt nålen i honom, men efter lite tröst av pappa var allt bra igen. Jag höll mig på avståd och tyckte väldigt synd om lillen! Nu har han ett plåster på varje lår. Det ser lite små gulligt ut :P Han var så duktig <3

Växt hade han också kan jag lova ;) Han hade nästa gått upp ett kilo sedan sist och växt 4 cm. Han är en välväxt bebis, lite större än medel i hans ålder. Så ska det vara ;D Mullimull!




Plåster på tjockis låren :D




Latte och Daimtårta




Tvn är väääldigt poppis hos Elias. Den låter och rör sig ju ;P

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0