23 november!



Nu har jag fått en tid då jag ska ta bort tandställningen, finally! 23 november är datumet på den stora dagen. Som jag läääängtar :D Huuuurraaa! Jag är så glad :D Tiden kommer säkert gå skit segt bara därför. Men nu har jag i  alla fall ett datum som är helt säkert vilket betyder att jag verkligen får ta bort den då. Känns overkligt men sjukt bra.



En gnällig, skrikig och ledsen bebis...



Och ett satsumas skal :P



Ledsen bebis = irriterad mamma.
Ja, han är fortfarande lika omöjlig :/


Kommentarer
Postat av: Pety

I know how you feel... isabel e extra grinig på kvällarna. visst hon e bara en månad, men ändå haha :P

2009-10-16 @ 00:19:05
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0