Världens bästa duett



Ååh Mariettes och Calles duett, sååå bra! Jag var nära att börja gråta, så jäkla fint. Låten är så fin! Herregud.
Jag har inte gillat Mariette tills idag. Det har liksom låtit samma samma av henne nu i flera veckor men idag sjöng hon RnB som inte alls är hennes stil egentligen, men som sagt idag var hon as bra tyckte jag. Och har ni tänkt på vad fint ansikte hon har? Och för att inte tala om hennes tänder, i want. Bara hennes hår som förstör :P

Här har ni i alla fall den underbara duetten :)


Kommentarer
Postat av: Pety

HAHA lät typ som om att jag skulle kunnat skriva detta inlägg..håller med om allt :P sjukt fint ansikte, såå fina drag! håret förstör!

2009-11-14 @ 01:43:42
URL: http://petisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0