Två veckor kvar


Här sitter jag och Elias i soffan som vanligt vid den här tiden när Remi är och jobbar. Vet inte vad vi ska hitta på idag. Det blir väl plocka och städa lite.
Det har inte blivit så mycket skrivande det senasta tre dagarna men det har vart för att Remi vart ledig och jag vill inte sitta framför datorn då. Jag har jobbat lite också.

Igår var det fars dag och det firade vi så gott vi kunde. Vi åt på Tennsdopet, åkte till Rusta och köpta lite jul saker, sen kom pappa och lillasyster hit och åt glasstårta och sen åkte vi och handlade på Ica Maxi.
Remi fick ett par Björn Borg kallsonger av oss och han blev jätte glad för dom :D


Idag är det förövrigt två veckor kvar tills jag tar bort tandställningen, det ni!





Cooling <3




Kommentarer
Postat av: Agneta

två veckor kvar tills jag tar bort min med! Visst är det underbart :)

2009-11-10 @ 19:26:02
URL: http://zedmoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0