Tidsoptimist


Om ungfär två timmar ska jag möta Angelica på stan för en fika. Erica och Minna kanske också kommer, hoppas på det jag! Skulle vilja träffa alla från gamla klassen någon kväll, shit vad roligt! Detta är nu omöjligt eftersom alla har sitt men det är en liten dröm som jag har :)
Ibland när jag tänker tillbaka på skoltiden blir jag varm i hela kroppen. Vi hade så underbart roligt för det mesta! HP3a kommer alltid vara något speciellt :)

Jag ska börja göra mig i ordning redan nu så jag inte kommer försent som jag alltid gör nu förtiden. Jag ogillar folk som alltid kommer sent eller är allmänt sega när man har en tid att passa, och sån har jag blivit nu. Jag ogillar mig själv alltså :P Tidsoptimist är vad jag är.. Inte bra, inte bra.


Har ni förresten sett vad Google är sött idag;







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0