Sten i njuren


Min Remi hade/har njursten. Jag sa ju det!
Igår natt fick vi ringa 112 och ambulansen kom. Remi hade ONT. En halv timme före den kom hade han tagit värktabletter och såklart hade han inge ont när dom kom och plingade på här hemma. Men han fick ändå följa med in.
Jag stannade hemma, Elias låg och sov och jag ville inte väcka honom lilla putten. Plus att jag gillar inte sjukhus :S
Medans han var på sjukhuset fick han inget anfall, typiskt. Jag mena så dom verkligen skulle sett hur ont han hade. Han fick ta prover och fick medicin och antibiotika och tur var väl det, här vill vi inte ha nå mer njursten-anfall. Fy!


Förövrigt igår så jobbade jag. Jobbade över två timmar, peeengar! Sen åkte jag till mamma där Elias var. Vi stannade där till Remi kom och hämtade oss när han slutade. Kollade på Idol, dippade grönsaker och åt godis :)



Kommentarer
Postat av: Ida N

fyyyy f*n, sten som gör så himla ont=( hälsa att han ska krya på sig. ska man säga nåt positivt om njursten är att de är lättare att få bort än gallsten men jag har hört att njursten på killar gör ondare än att föda barn:-O

bra att ni ringde ambulansen! då blir man iaf undersökt ordentligt...

kram!

2009-11-28 @ 20:49:35
URL: http://fruhumla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0