Smärta



Klockan 4 inatt blev jag väckt av Remi som låg och stånkade bredvid mig. Han hade värsta smärtan i nedre delen av ryggen på höger sida som strålade fram till ljumsken. Han hade verkligen ont så jag tvingade honom att ringa sjukrådgivningen eller vad det heter.
Först ringde han från sin mobil som dog mitt i samtalet, sen ringde han från min som också dog mitt i samtalet. Snacka om otur. Men de sa till honom att det kunda vara njuren som spökade så om smärtan inte går över skulle han åka till sjukhuset. Det gick över, inte helt men det blev bättre. Lika så är det nu, han har ont men inte lika smärta som inatt.

Jag satt och läse på internet om njursten vilket jag tror att det är för alla symptom stämmde in. Men dom i telefonen trodde att det kunde vara en inflamation.
Hälsocentarlen ska ringa vid 14-15 så hoppas att han får tid idag. Det där med njurar kan vara mycket allvarligt, men låt oss hoppas att det inte är det!

Kommentarer
Postat av: BajsMalins Oseriösa

Kan vara mycket. Kroppen är ett mysterium. Kan kanske även vara njursten.

2009-11-27 @ 12:39:52
URL: http://bajsmalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0