Räkna med mig



En sak som jag fått för mig är att det känns som vissa kompisar tror att man inte kan umgås eller hitta på saker bara för att jag har barn, men det är helt fel. Jag kan percis som alla andra gå på stan, fika, gå på bio, titta på film eller vara med och äta middag hemma hos någon. Visst jag kan inte följa med ut på krogen och festa men allt annat går hur bra som helst :) Så räkna inte bort mig bara för att jag har Elias.

Jag och Remi brukar unna oss att gå ut en gång i månaden i alla fall och då går vi ut tillsammans, att festa utan varandra tycker vi inte är nå kul :P Asså vi går inte ut helt själva utan våra vänner brukar så klart också vara med.
Nästa party blir löne helgen då jag har tagit bort min tandställning. Jag ska gå skratta och flina som aldrig förr :D


Nu ska jag fortsätta kolla på Ullared och mysa med Elias :) Längtar tills vi åker på semester till västkusten i sommar. Då blir det Ullared över en dag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0