Popcorn i soffan



Sitter och kollar på Hell's Kitchen och äter min andra skål med popcorn. Remi hjälpte mig lite med den första men nu har han gått till en kompis och spelat kort. Jag och Elias och jag är ensam hemma, lite tråkit så här på kvällen tycker jag, nu vill man ju ha familjemys. Men men :)
Jag hade tänkte bada Elias men han har somnat så klart. Han har inte badat sen i onsdags. Lortgris! Bebisar ska inte bada mer än 1-2 gånger i veckan, men nu är det faktiskt dags. Man får ju inte bada dom på dagen om man ska gå ut sen heller så jag måste göra det på kvällarna, men han lyckas alltid somna när jag ska göra det :P


Jag var ju i Valbo tidigare idag med Emelie, vi mötte upp Frida så hon var också med. Vi började med att äta på Ikea, jag åt något vegitariskt som jag aldrig mer ska äta där. Det var inte äckligt men hemskt tråkigt :P Smakade inte så mycket.
Sen gick vi runt på köpcentret. Jag köpte en farsdagspresent åt Remi, värmeskydd till mitt hår och mat till lill skruttis. Så några hundra fattigare var jag när vi åkte hem igen :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0