Nu lyser det fint



Det fanns inte ljusstaken som jag ville ha. Men jag köpte nya lampor till den vi har istället och hokus pokus filiokus så funkade det :D Jag blev så glad för jag trodde inte att det skulle funka. Så nu lyser det i båda köksfönstren :)
Jag köpte svart nagellack också. Innan jag målar naglarna måste jag klippa och fila till dom. Nu är dom så lång att är rädd att göra illa Elias. Jag gjorde illa honom en gång förr och jäklar vad han grinade länge då. Stackarn.


På väg hem från stan går jag förbi någon som bor på bottenvångingen i det här huset och ser till min stora förvåning att dom redan har satt upp julgranen! Det går inte att inte kolla in där när man går in för det bara lyser jul där inne. Själv tycker jag att det är för tidigt att börja pynta än, speciellt att sätta upp granen :P



Kommentarer
Postat av: Ida N

jaa guud va tidigt!

emilia kom hem från skolan å ville pynta jul för det hade "alla" andra gjort. jag säger blankt nej, ljusstakar å gardiner men nå tomtar blir det inte än på nån vecka=P

2009-11-30 @ 20:25:10
URL: http://fruhumla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0