Nu är Remi hemma igen :)


Jobbade ett fyra timmars på eftermiddagen/kvällen. Hade inte någon ork alls att jobba, men tiden gick fort för det var att göra hela tiden. Jag fick stå i kassan idag, brukar alltis stå i driven och ta bilar och ta betalt och där går tiden inte alls lika fort. Det var skönt att få göra nåt annat :)

Remi kom och hämtade mig, det var så skönt att se honom igen. Älskade karl! <3 Det låter som att jag inte har träffat honom på en vecka eller längre, men så är inte fallt. Det är bara en dag och en halv vi har vart ifrån varandra, två nätter. Hemskt! Men nu är han hemma iaf och får aldrig åka bort igen ;)


Nu börjar Elias med sitt jag-vill-gosa-tills-jag-somnar gnäll. Så jag får väl ta och göra det då :)
Jag måste också sova snart för jag är helt slut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0