Lite jul i vårt hus (lägenhet)



New moon var bäst! Men jag hoppas verkligen att det kommer en till film med tanke på slutet. Om nån vet så säg till mig, för sådär får verkligen inte en film sluta tycker jag. Det borde vara förbjudet.
Jaja, filmen var i alla fall hur bra som helst!! Jag blev som förtrollad.

Jag har satt upp ljusstakar och julstjärnan i vardagsrummet. Den i sovrummet väntar jag med att sätta upp tills imorgon för Elias ligger sover :)
Till min besvikelse funkade inte en av stakarna så jag måste gå till Clas Ohlson imorgon och köpa en ny.

Just ja! Jag måste ju fixa adventljusen också, med dom levande ljusen som man tänder varje advent fram till jul. Myyys. Sen blir det sängen :)



Kommentarer
Postat av: Stephanie

3:e filmen/boken " Eclipse " har bio premiär den 1 juli om allt går enligt planerna :) alltså 2010 och 4:e och sista filmen/boken planeras att ha bio premiär någon gång 2011 :)



Längtar som en tok jag med. Jag vart bra arg på slutet av new moon jag med haha !:)

2009-11-29 @ 01:09:05
URL: http://stephanieronning.blogg.se/
Postat av: sara

Det kommer två till filmer om twihligt :) Den första kommer i sommar.. :)

2009-11-29 @ 11:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0