Idol och choklad såklart


Här sitter jag i soffan och vräker i mig mintchoklad (cravings) och kollar på Idol. Erik sjunger just nu, jadå det är väl sådär. Han sjunger en låt av Robbie Williams, från hans nya album. Känner inte igen den alls jag, kanske gör att folk inte röstar på honom lika mycket som förra veckan eftersom man inte känner igen den menar jag? Hmm.. Eller är det jag som är efter och inte hört den bara :P Aja, jag gillar inte Erik så strunt samma.

Elias sitter i sin babysitter och fångar sina fötter. En går bra att få tag i men två samtidigt är svårt. Fast det går om han ligger men inte sitter :P Så blir han lite irriterad sådär när han inte får tag i båda samtidigt. Så gooosi min lilla pluttinutt!




Weeey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0