Första natten utan min Remi


Jag är jätte trött, skulle vilja sova tre timmar eller nåt. Sov jätte bra inatt men det är gårdagen som ger utdlag nu. Gick upp halv 7 och sov inte alls nå bra igår. Så ett 12-21 arbetspass på det, ja då blir man trött :P

Emelie har sovit här inatt och kommer även sova här idag igen. Remi är i Karlstad med jobbet. Han åkte igår och kommer hem imorgon så jag behövde sov sällskap. Jag och Remi har inte sovit ifrån varann en enda natt sedan vi blev tillsammans, ett år och fyra månader. Jag längtar efter min Remi!! <3
Jag skulle aldrig våga sova själv! Fattar inte hur man kan bo ensam, jätte läskigt. Om jag och Elias skulle vara ensamma skulle jag bo hos mamma eller med nån kompis, aldrig själv. Jag är för feg för det :P Vilken tur att jag har Emeilie som ville sova med oss dom här två nätterna :)


Nu ska jag hoppa in i duschen, diska och göra nåt att äta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0