Barnstol



Ojoj, min blogg går åt skogen. Jag vill blogga oftare men vad ska man göra om man inte har tid då? Ja ni jag vet inte.. Måste hinna helt enkelt!

Idag har jag i alla fall jobbat ett tre timmars pass på dagen. Snälla mamma var barnvakt. Tur att hon gillar det så man inte tvingar på henne nåt hon inte vill :) Imorgon blir det också lite jobb, lika kort pass som idag. 
När jag slutade idag gick jag till Coop och köpte blöjor, våtservetter och mat, det gick på 190 spänn. Dyrt! 
Sen gick jag hem till mamma och åt och fikade där.

Jag längtar till Idol som är imorgon kväll! Kolla-idol-sällskapet, rättare sagt Emelie tror jag inte kan kolla med mig för hon ska på party har jag fått för mig och Remi jobbar till tio. Någon som vill joina?


Nu ska jag ta hand om en ledsen Elias som inte tycker det är nå kul att sitta i sin barnstol längre <3








Han gillade det tills han blev trött i alla fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0